I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
Im turning fabulous 15 this year. I'm just an ordinary girl who is living in this big wide world and trying to be a better person i can be. Life is full of challenge,Meet it. Life is full of lesson..and this blog is about my life and the lesson that i've learn..

Tuesday, February 1, 2011

Musim Demam..


Assalamualaikum...dan selamat sejahtera....semua!!!!! Sekarang ni musim demam an???? ramai orang demam..kt umah pengasuh aku semua demam...tapi diorang dh sihat dh.Hari Sabtu baru ni...aku pulak demam. Rasa sejuk sangat macam duk kt dlm peti ais......hehheehehe...demam aku pulak on off,on off....kejap ada kejap xde....ari Sabtu rase lemah sikitlah tapi lepas makan panadol dh okay...pastu ikut gi kenduri kahwin.Pastu bila on the way balik rasa sejuk sangat....pastu rehat kt umah makan panadol lagi....mcm dh okey tapi masih rase lemah sikit.Hari Ahad rase cm dh sihat sebab dh x rase lemah...tapi mlm tu dh mula rase lemah dan sejuk!!!! semalam seharian rase lemah dan sejuk...petang tu mak aku bwk gi klinik sebab mama aku risau demam aku tak baik lagi...sebab sebelum ni aku makan panadol pon okay je tapi kali ni aku masih demam...Mama aku bwk aku gi Klinik Qistina. Mulai mlm tadi sampai skang ALHAMDULILLAH!!!! aku x rase sejuk dan lemah. Aku rase bertenaga. Sampai sini dulu...Cya on the next entry okay....BYE!!!!!! 


0 comments:

Post a Comment

Di mana ada kasih dan sayang, Di situ wujudnya kehidupan,

Mengetahui perkara yang betul
tidak memadai dan bermakna apabila
tidak melakukan perkara yang betul.

kecermelangan adalah hasil daripada
sikap sentiasa mahu melakukan yang terbaik.

manusia yang di hormati ialah orang
yang sentiasa menghormati orang lain.


 

♪♫•*¨*• ♥MizzShimmerGlimmer♥ •*¨*•♫♪. Thanks to Buy Engagement Rings | Infidelity in Marriage by Blogger Templates