I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
Im turning fabulous 15 this year. I'm just an ordinary girl who is living in this big wide world and trying to be a better person i can be. Life is full of challenge,Meet it. Life is full of lesson..and this blog is about my life and the lesson that i've learn..

Sunday, February 13, 2011

Dil to pagal hai

˙·٠•●♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨? Assalamualaikum, dan selamat sejahtera. Wah! tajuk cerita Hindustan pulak kali ni.hehehehe.. Tadi petang baru je tengok cita ni buat kali ke mmm 3 ke 4. Dah lama x tengok cite ni... cite ni dh lama dh, kali pertama aku tengok mase aku kecil lagi umur lebih kurang 4 atau 5 thn cmtu. Aku dari kecil suke tengok cite hindustan sama ngan keluarga aku. Cite ni best romantik dan ada banyak lagu yang best2.So korang tahu tak apa makne ''Dil to pagal hai''??? maknanya ialah ''Hati ni tidak menentu''. Hmmm memang pun hati kita tidak menentu. Ada masa hati kita gembira,ada masa hati kita sedih dan hati inilah yang membuat kita mengerti apa itu cinta....bet0l tak??? hehehehe sampai sini je lah dulu mata ni dh ngantuk....bye!!! sweet dreams.... luv u all!!!!! MUAAHH!!!!

0 comments:

Post a Comment

Di mana ada kasih dan sayang, Di situ wujudnya kehidupan,

Mengetahui perkara yang betul
tidak memadai dan bermakna apabila
tidak melakukan perkara yang betul.

kecermelangan adalah hasil daripada
sikap sentiasa mahu melakukan yang terbaik.

manusia yang di hormati ialah orang
yang sentiasa menghormati orang lain.


 

♪♫•*¨*• ♥MizzShimmerGlimmer♥ •*¨*•♫♪. Thanks to Buy Engagement Rings | Infidelity in Marriage by Blogger Templates