I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
Im turning fabulous 15 this year. I'm just an ordinary girl who is living in this big wide world and trying to be a better person i can be. Life is full of challenge,Meet it. Life is full of lesson..and this blog is about my life and the lesson that i've learn..

Saturday, March 19, 2011

Homework.....

  Cepat masa berlalu. pejam celik,pejam celik...dah cuti sekolah nak habis.Sekolah pun dah nak bermula. mmm macam biasa lah aku ni selalu wat homework last minute. Homework x lah banyak sangat cuma ada Bm tatabahasa, latihan math yang aku tangguhkan dan juga latihan kh. Cikgu kh banyak bagi latihan aku wat sikit-sikit je dulu..
.dan sekarang hampir nak siap..hehehe.Aku ni lemah Bm jadi kerja tatabahasa tu aku kena mintak tolong ngan makcik aku....dah lah sampai sini dulu..aku dh lapar..perut dh berbunyi ni...nak pergi makan jap..then wat homework!!!!    
 

   

0 comments:

Post a Comment

Di mana ada kasih dan sayang, Di situ wujudnya kehidupan,

Mengetahui perkara yang betul
tidak memadai dan bermakna apabila
tidak melakukan perkara yang betul.

kecermelangan adalah hasil daripada
sikap sentiasa mahu melakukan yang terbaik.

manusia yang di hormati ialah orang
yang sentiasa menghormati orang lain.


 

♪♫•*¨*• ♥MizzShimmerGlimmer♥ •*¨*•♫♪. Thanks to Buy Engagement Rings | Infidelity in Marriage by Blogger Templates